22. listopada 2018

Baze podataka

Web aplikacije HPA

  • Helpdesk
  • VetIS
  • Posjednik
  • Med hrvatskih farmi
  • Jaja hrvatskih farmi

Instalacijske datoteke HPA aplikacija

  • KOLK-VETI
  • Nusproizvodi

Često postavljana pitanja

Kako prijaviti grešku u aplikaciji?

Grešku u aplikaciji potrebno je prijaviti slanjem poruke na helpdesk@hpa.hr uz naslov “PROBLEM U APLIKACIJI – [ime aplikacije]”, kratak opis greške, situaciju u kojoj se javlja, uslikani zaslon, poveznicu do forme s greškom i sl.
Ovi podaci potrebni su programerima kako bi mogli rekonstruirati situaciju u kojoj se greška javlja.

Kako poslati prijedlog za unapređenje aplikacije?

Prijedlog se može poslati na mail adresu helpdesk@hpa.hr uz naslov poruke “PRIJEDLOG ZA UNAPREĐENJE APLIKACIJE – [ime aplikacije]”.
Poslani prijedlozi će biti razmotreni, a unapređenja, ako se prijedlozi pokažu dobri, realizirana u budućim verzijama aplikacije.

Email Newsletter